Ja tev nav saprotams tava pasūtījuma statuss, zemāk vari atrast detalizētu skaidrojumu katram pasūtījuma posma apzīmējumam.

Pasūtījums iesniegts – mēs saņēmām signālu, ka tu vēlies nopirkt preci un šobrīd apstrādājam informāciju, kuru tu mums esi iesniedzis.

Pasūtījums apstiprināts – mēs esam saņēmuši maksājuma apstiprinājumu un redzam, ka maksājums ir pārkaitīts mūsu bankas kontā.

Pasūtījuma sagatavošana – mēs gatavojam tavu pasūtījumu izsūtīšanai.

Pasūtījums sagatavots – šajā gadījumā, ja esi izvēlējies preces saņemšanu mūsu noliktavā, tu saņemsi ziņu, ka tavs pasūtījums ir gatavs izņemšanai.

Pasūtījums izsūtīts – tavs pasūtījums tika sagatavots un nodots kurjeram piegādei uz norādīto adresi vai Pickup punktu. 

Daļēja preces izsūtīšana - dažādu objektīvu iemeslu dēļ mēs esam izsūtījuši tikai daļu no tava pasūtījuma. Tuvākajā laikā tu saņemsi atlikušās preces.

Pasūtījums izpildīts – prece ir veiksmīgi nonākusi sava saimnieka rokās!

Pasūtījums atcelts – dažādu objektīvu iemeslu dēļ (esi pārdomājis, nejauši noformēji pasūtījumu, notikusi kļūda vai tehniska kļūme) pēc abpusējās vienošanās pasūtījumu anulēsim.

Kur es varu redzēt pasūtījuma statusu?
Visu informāciju par savu pasūtījumu var redzēt savā lietotāja kontā, sadaļā „Pasūtījumu vēsture”.
Tev radās citi jautājumi?
Sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu: info@sportovesels.lv 

Menu
TOP